Bekas Kekasih Tasha Shilla Dedah Video Rakaman


Gosip yang mengaitkan Tasha Shilla ini nampaknya memerlukan penjelasan sebenar dari dirinya untuk membuktikan tuduhan ini tidak benar.
Mungkin serba sedikit gosip ini akan menyebabkan peminatnya kecewa lebih-lebih lagi bekas kekasih Tasha sendiri membuat report polis dan menyatakan mempunyai bukti dalam bentuk rakaman video.

Bekas Kekasih Tasha Shilla Dedah Bukti Rakaman Video?


Berikut merupakan komen beliau....

“Saya ada semua bukti berhubung insiden berkenaan dan selepas semua siasatan dilakukan saya sendiri akan dedahkan dalam Instagram saya tentang kebenaran kejadian itu. Saya tidak berbohong malah ramai orang yang melihat kejadian itu termasuk beberapa rakan artis yang turut berada di kelab sama.
“Tujuan saya bukan untuk memburukkan Tasha tetapi saya ingin mencari keadilan kerana saya tidak bersalah dalam hal tersebut. Saya tidak tahu apa motif dia kerana kami sudah lama tidak berjumpa tetapi setiap masalah boleh berbincang secara baik dan bukannya mencetuskan masalah,” jelasnya.

Tasha Shilla Opssmedia
Previous
Next Post »