Soo Wincci Sanggup Terima Padah Kerana Desak Najib Letak Jawatan



Gara-gara memuatnaik satu video nyanyian sebagai desakan kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak meletak jawatan, penyanyi Soo Wincci mengatakan dia sanggup menerima apa sahaja tindakan atas perbuatannya.

Wincci menganggap perbuatannya itu sebagai suara kepada rakyat yang menentang cara pentadbiran Najib.

”Sebelum memuat turun video berkenaan, saya sudah bersiap sedia dengan segala risiko yang bakal diterima. Andai kata nama saya disekat di mana-mana saluran media, saya akur dengan perkara itu. Andai kata perjalan kerjaya saya menjadi sukar di negara sendiri, tidak mengapa. Saya akan terus berusaha dalam cara saya yang tersendiri”

”Apa yang dibuat bukan untuk kesenangan saya, tetapi demi generasi kita pada masa akan datang,

Wincci pada 30 Ogos lalu memuatnaik satu video nyanyian bertemakan himpunan Bersih 4.0, sebagai meluahkan rasa terharunya dengan semangat rakyat yang menyertai himpunan dua hari itu.
Previous
Next Post »