Sulaman Cinta Baru Nazim Othman



Tidak pasti dengan khabar angin ini namun ia benar-benar menimbulkan tanda tanya. Jika dilihat Instagram Nazim Othman dan Bella Dally, mereka seolah-olah bukan sekadar teman rapat malah seperti pasangan yang cuba untuk saling melengkapi.

Nazim Othman Kini Menyulam Cinta Baharu


Walaupun sebelum ini pernah timbul gosip mengatakan mereka berdua sudah putus cinta namun ia koleksi gambar dan kapsyen mereka tidak menguatkan dakwaan tersebut.
Gosip kali ini mendakwa Nazim Othman menjalinkan hubungan dengan seorang pramugari kacukan Melayu-Cina yang wajahnya mirip pelakon Hanis Zalikha. Mana nak tengok?

Mereka dikatakan mula berkenalan sejak Nazim bertugas sebagai pramugara di tempat kerjanya sebelum ini malah ada pula yang mengatakan wanita ini sudah dimiliki namun cinta terhadap Nazim Othman kembali berputik.
Kita tunggu sajalah sidang akhbar yang ingin dibuat olehnya. Dengar cerita dalam sidang itu, Nazim akan membongkarkan segala tanda tanya para peminatnya, baik dari segi pekerjaan yang kini didakwa mengambil tugas sebagai juruterbang sehinggalah kepada kisah percintaan.

Apa-apa pun kami terkejut juga kerana menganggap hubungannya bersama aktres Bella Dally masih lagi berjalan seperti biasa.

Nazim Othman Kini Menyulam Cinta Baharu
Previous
Next Post »