Pengakuan Menyentuh Hati Stacy Setelah Memeluk Islam



Kisah Stacy memeluk Islam ini memang kecoh di media malah menajdi satu tempat untuk dijadikan perdebatan terutama isu keagamaan. – “KOMEN BIKIN PANAS!! Netizen Pertikai Isu Stacy Pilih Islam” 

Pelbagai spekulasi dan tanggapan dalam kalangan masyarakat terhadap Stacy dapat dilihat sama ada dari sudut positif mahupun negatif sehinggalah dirinya mendedahkan “Alasan Sebenar Stacy Pilih Agama Islam Dalam Hidup“.

Nyata sekali bukan disebabkan Akim namun itulah pilhan jalan hidupnya yang sebenar. 
Walaubagaimanapun, hati mana yang tidak terusik mengenangkan saat bersama keluarganya sebelum ini ketika masih lagi menganuti agama Kristian.

Sehingga sekarang, memeluk Islam bukanlah tiket untuk Stacy mengehadkan hubungannya bersama keluarga.

Berikut merupakan komen beliau.


“Im still who i am..Putet yang nakal,ketawa macam orang gila dan sangat sayang my lovely family..saya sangat bersyukur mempunyai keluarga yang support apa saja yang saya buat..love my family!and sorry kalau buat kamu terlibat dalam setiap tindakan yang saya buat😢😔 #anamfamily @agneskaloos @chaqdelelli @kyra_cherry @chelton_christian @aldrich_aldrin”
PENGAKUAN STACY Setelah Memeluk Islam Menyentuh Hati

Sedih pula dengan komennya, namun percayalah Stacy agama yang kamu pilih ini akan membawa seribu makna dan kebahagiaan malah ketenangan dalam hidup.
Apa yang penting, Stacy masih perlu lebih banyak belajar dan memahami apa agama Islam gariskan. Jangan pula sampai orang cakap, masuk Islam sebab nak berkahwin dengan Akim ops!



Previous
Next Post »